Weekly Card Reading – Heti kártyavetés (23.10. – 29.10.2017.)

weekly reading( 23.-29. 10. 2017)
Silver Witchcraft Tarot – Akasztott ember, Hold

Nagyon meglepődtem, amikor elkezdtem használni ezt a kártyacsomagot… nem vonzódom különösebben a Wicca, vagy tágabban a  “boszorkányos” kártyacsomagok iránt, a computer grafikával készült kártyák helyett is inkább szeretem, ha a kártyaábrázolások esetén valódi kézimunkával van dolgom. Mindazonáltal a Silver Witchcraft Tarot az egyik kedvenc paklim, valamiért nagyon jól működik számomra, talán mert a képek a kisárkánumi lapokon jórészt természetbe helyezett jelenetek, és a kártya, bár hidat képez a RWS rendszer felé, de több síkon is értelmezhető, pl. az évkör  ünnepeire, vagyis  természetben történő változásokra  is épít. A kísérő könyvét is érdemes olvasgatni, azoknak is akik a RWS interpretációkhoz szoktak, mert új értelmet kapnak, gazdagabbá válnak, ……olvasás közben sokszor mondtam magamnak: tényleg , ez így kerek….

Egyszóval most őt választottam,

……és két nagyárkánumi lapot is kaptam:). Variációk egy témára: az Akasztott ember és a Hold az érem két oldala. Felfüggesztett külső aktivitás, elfogadása annak, ami történik… és ez ugyanakkor az előfeltétele egy befelé, a belső világunk felé való figyelésnek. Figyelésnek és nem alakításnak, változtatásnak.

Az akasztott ember a kedvenc lapom. Sokan a halál, vagy az ördög lapját nézik meg egy tarot csomagban, ha el akarják dönteni, hogy nekik való-e , igen én is így vagyok ezzel, de harmadikként mindig az akasztott embert is, – máshol írtam már róla, hogy ez a lap fontos a számomra – azt hiszem ez az én – egyik –  személyre szabott leckém:)

 

The Silver Witchcraft Tarot. … I got two cards from the Major Arcana. Both are variations on one theme, two sides of the same coin: suspended activity in the “outside” word, when we consciously decide not to interfere with Life’s intentions with us, accepting what happens. This gives a great opportunity to listen to and watch inner processes….watch ,pay attention, but not alter anything , or  not fight against.

Hozzászólás